NastoletniBiznes.pl

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

WWW.nastoletnibizes.pl

Niniejszy regulamin określa sposób funkcjonowania Sklepu internetowego pod nazwą nastoletni biznes znajdującego się pod adresem internetowym nastoletnibiznes.pll oraz warunki korzystania z niego. Regulamin określa prawa i obowiązki Klientów Sklepu, a także prawa, obowiązki i zakres odpowiedzialności Administratora jako podmiotu zarządzającego i prowadzącego Sklep. Każdy potencjalny Klient zobowiązany jest zapoznać się z treścią Regulaminu i może podejmować dalsze czynności wyłącznie po uprzednim wyrażeniu zgody i akceptacji wszystkich jego postanowień.

 

Właścicielem Sklepu internetowego (nastoletnibiznes.pl) jest  na ten moment osoba prywatna

 

Nazwa firmy / Imię i nazwisko: Kacper Grzelak

ul.bohaterów II wojny światowej 29 

62-590 golina

NIP

REGON

 

§1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
  1. Sklep internetowy nastoletnibiznes.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  2. Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktu oraz tryb postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep nastoletnibiznes.pl zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.
  3. Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Sklepu nastoletnibiznes.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
  4. Regulamin skierowany jest do wszystkich zarejestrowanych i niezarejestrowanych użytkowników Sklepu (zwanych dalej „Klientami”) oraz określa zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta sklepu, zasady dokonywania elektronicznej rezerwacji produktów dostępnych w ofercie sklepu, składania zamówień w sklepie oraz zasady zawierania Umów sprzedaży.
  5. Warunkiem koniecznym do rozpoczęcia korzystania ze Sklepu i składania zamówień jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja.
  6. Klient może złożyć zamówienie bez konieczności trwałego rejestrowania swoich danych w bazie Sklepu pod warunkiem zapoznania się i akceptacją postanowień niniejszego Regulaminu.
  7. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
    • ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
    • ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
    • ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,
    • ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
§2
DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE
  1. REGULAMIN – oznacza niniejszy regulamin.
  2. SKLEP / STRONA INTERNETOWA– Sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem nastoletnibiznes.pl
  3. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu.
  4. FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny na stronie internetowej nastoletnibiznes.pl umożliwiający utworzenie Konta.
  5. KONTO – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) oraz hasłem, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Usługobiorcy w tym informacje o złożonych Zamówieniach.
  6. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej nastoletnibiznes.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.
  7. KOSZYK – to element oprogramowania Sklepu, w którym Klient może widzieć wybrane do zakupu Produkty, a także modyfikować dane Zamówienia, w szczególności ilość produktów.
  8. NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna pozwalająca Usługobiorcy na subskrybowanie i otrzymywanie na podany przez Usługobiorcę adres e-mail bezpłatnych informacji pochodzących od Sprzedawcy dotyczących Produktów dostępnych w Sklepie.
  9. SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA – to osoba prywatna / firma XXX (NIP: XXX, REGON: XXX), z siedzibą w 62-590 GOLINA , który jest właścicielem sklepu Kacper Grzelak.
  10. USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.
  11. KLIENT – to każdy podmiot, na rzecz którego zgodnie z regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym może być zawarta umowa sprzedaży.
  12. KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  13. PRZEDSIĘBIORCA – to osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, która ma zdolność prawną i prowadzi działalność gospodarczą lub zawodową, oraz dokonuje czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  14. PRODUKT – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma albo usługa, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  15. UMOWA SPRZEDAŻY – to umowa sprzedaży zawarta na odległość między Klientem a Sprzedawcą na zasadach określonych w regulaminie za pośrednictwem sklepu (nastoletnibiznes.pl).
  16. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
  17. CENA – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient jest obowiązany zapłacić Sprzedawcy za Produkt.
  18. OPERATOR PŁATNOŚCI – Operatorem płatności jest Serwis HotPay.
§3
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA
  1. Sklep internetowy o nazwie 7k7studio.com działa jako platforma sprzedaży produktów za pośrednictwem internetu.
  2. Wszystkie produkty dostępne w sklepie są fabrycznie nowe, zgodne z obowiązującymi umowami i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  3. Informacje zamieszczone na stronach internetowych sklepu nie stanowią formalnej oferty zgodnie z przepisami prawa. Klient, dokonując zamówienia, składa ofertę kupna danego produktu na warunkach opisanych w jego prezentacji.
  4. Cena produktu wyrażona na stronie sklepu jest podawana w polskich złotych (PLN) i zawiera wszystkie elementy cenowe. Koszty dostawy nie są wliczone w cenę.
  5. Cena produktu widoczna na stronie sklepu obowiązuje w momencie złożenia zamówienia przez Klienta. Ta cena nie ulegnie zmianie, niezależnie od ewentualnych przyszłych zmian cen dotyczących poszczególnych produktów w sklepie.
  6. Sprzedawca w sposób transparentny przedstawia ceny jednostkowe, promocje oraz obniżki cen produktów. Przy informacjach o obniżce produktu, Sprzedawca wyświetla także najniższą cenę, która obowiązywała przez 30 dni przed obniżką. Jeśli produkt jest dostępny do krótszej sprzedaży niż 30 dni, wyświetlana jest cena obowiązująca od momentu jego wprowadzenia do sprzedaży.
  7. Zamówienia można składać przez witrynę internetową, korzystając z dostępnego Formularza Zamówień na stronie sklepu nastoletnibiznes.pl przez całą dobę, przez cały rok.
  8. Rejestracja konta w sklepie nie jest wymagana do składania zamówienia.
  9. Warunkiem złożenia zamówienia jest zapoznanie się z regulaminem sklepu i zaakceptowanie jego postanowień w trakcie składania zamówienia.
  10. Produkty dostępne w promocji lub wyprzedaży posiadają ograniczoną ilość, a zamówienia na nie są realizowane według kolejności ich otrzymania, do wyczerpania zapasów danego produktu.
§4
ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
  1. Aby zawrzeć Umowę Sprzedaży, Klient musi wcześniej złożyć Zamówienie, korzystając z dostępnych metod udostępnionych przez Sprzedawcę, zgodnie z § 3 pkt 7 i 9 Regulaminu.
  2. Po złożeniu Zamówienia, Sprzedawca natychmiast potwierdza jego otrzymanie.
  3. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, o którym mowa w pkt 2 tego paragrafu, skutkuje związaniem Klienta umową. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia jest przesyłane za pomocą wiadomości e-mail.
  4. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia zawiera:
    • potwierdzenie wszystkich istotnych szczegółów Zamówienia,
    • formularz odstąpienia od umowy,
    • niniejszy Regulamin, zawierający informacje o prawie do odstąpienia od umowy.
  5. Po otrzymaniu wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 4 tego paragrafu, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  6. Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana za pomocą dowodu zakupu, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną na adres e-mail Klienta podany w Formularzu Zamówienia.
§5
SPOSOBY PŁATNOŚCI
  1. Sprzedawca oferuje różne metody płatności, w tym:
    • Płatność za pośrednictwem elektronicznego użyciu zewnętrznego operatora płatności HotPay.
    • Dokonanie płatności za pomocą tradycyjnego przelewu bankowego na konto sprzedawcy. 
  2. Przy wyborze płatności za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności, Klient dokonuje płatności przed rozpoczęciem procesu realizacji zamówienia. Elektroniczny system płatności umożliwia dokonanie płatności kartą kredytową lub szybkim przelewem z wybranych polskich i zagranicznych banków.
  3. W przypadku wyboru płatności przy odbiorze, przesyłka zostaje wysłana po weryfikacji poprawności danych adresowych. Klient jest zobowiązany do dokonania płatności za zamówienie i odebrania produktu od dostawcy.
  4. Klient ma obowiązek uregulować cenę zgodnie z umową sprzedaży w ciągu 3 dni roboczych od daty jej zawarcia, o ile umowa sprzedaży nie przewiduje inaczej.
  5. Jeśli Klient wybierze płatność opisaną w pkt 1.1 tego paragrafu, produkt zostanie wysłany dopiero po otrzymaniu płatności.
§6
KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU
  1. Koszty dostawy zakupionego produktu, ponoszone przez Klienta, są ustalane podczas procesu składania zamówienia i zależą od wybranych opcji płatności oraz dostawy produktu.
  2. Termin dostawy produktu składa się z dwóch elementów:
  • Czas kompletowania produktów wynosi od 1 do 3 dni roboczych (w przypadku towarów dostępnych na stanie w magazynie nie preorderze ) i rozpoczyna się od momentu:
    • Pozytywnej autoryzacji transakcji przez elektroniczny system płatności
    • Pozytywnej autoryzacji transakcji przez wybór przelewu bankowym na konto sprzedawcy
  • Dostawa produktów ruchomych odbywa się za pośrednictwem przewoźnika w terminie podanym przez niego, zazwyczaj wynoszącym od 1 do 3 dni roboczych od momentu nadania przesyłki. Dostawy realizowane są wyłącznie w dni robocze, z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt.
  1. Produkty zakupione w naszym sklepie są dostarczane za pomocą firmy kurierskiej.
§7
REKLAMACJA Z TYTUŁU BRAKU ZGODNOŚCI PRODUKTU Z UMOWĄ
  1. Odpowiedzialność Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu, z powodu niezgodności Produktu z umową, jest uregulowana przepisami ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
  2. Odpowiedzialność Sprzedawcy wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą, o którym mowa w § 9, z tytułu rękojmi, jest określona przepisami Kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r.
  3. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu, za niezgodność Produktu z umową, która istniała w chwili dostarczenia Produktu i została zgłoszona w ciągu 2 lat od tej daty, chyba że Sprzedawca lub osoby działające w jego imieniu określiły inny termin ważności Produktu.
  4. Reklamacje dotyczące niezgodności Produktu z umową oraz wszelkie żądania w tej sprawie można przekazywać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: support@7k7studio.com lub w formie pisemnej na adres: Bohaterów II wojny światowej 29 62-590 Golina 
  5. W przekazywanej informacji, zarówno w formie pisemnej, jak i elektronicznej, należy zawrzeć jak najwięcej szczegółów i okoliczności dotyczących reklamacji, w szczególności rodzaj i data stwierdzenia niezgodności oraz dane kontaktowe. Te informacje znacząco przyspieszą proces rozpatrywania reklamacji przez Sprzedawcę.
  6. W celu oceny niezgodności Produktu z umową, Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, są zobowiązani do udostępnienia Produktu Sprzedawcy, a Sprzedawca zobowiązuje się do odebrania go na własny koszt.
  7. Sprzedawca udzieli odpowiedzi na żądanie Klienta niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od momentu jego otrzymania.
  8. W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu, nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od zgłoszenia jest równoznaczne z jej akceptacją.
  9. Klient będący Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10, może w pierwszej kolejności żądać naprawy lub wymiany Produktu przez Sprzedawcę. Obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy może nastąpić tylko w sytuacjach wskazanych w ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (np. gdy niezgodność towaru z umową ma istotny charakter, Sprzedawca odmówił dostosowania towaru do umowy lub niezgodność towaru z umową nadal istnieje pomimo prób dostosowania).
  10. W przypadku uzasadnionej reklamacji Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu, Sprzedawca:
    • pokrywa koszty naprawy lub wymiany oraz ponownego dostarczenia Produktu do Klienta,
    • obniża cenę Produktu (obniżona cena musi pozostać w proporcji do ceny towaru zgodnego z umową do towaru niezgodnego z umową) i zwraca Konsumentowi lub podmiotowi, o którym mowa w § 10, wartość obniżonej ceny najpóźniej w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o obniżeniu ceny od Konsumenta lub podmiotu, o którym mowa w § 10,
    • w przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta lub podmiot, o którym mowa w § 10 – Sprzedawca zwraca cenę Produktu najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania zwracanego towaru lub dowodu jego odesłania. W przypadku odstąpienia od umowy, Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10, ma obowiązek niezwłocznie zwrócić towar do Sprzedawcy na koszt Sprzedawcy.
  11. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana na trwałym nośniku, takim jak wiadomość e-mail, SMS lub dokument papierowy.
§8
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  1. Klient będący jednocześnie Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu, który zawarł umowę na odległość, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie udostępnionego przez Sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  2. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa sprzedaży jest uważana za nieważną, a Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, mają obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpili od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
  3. Produkt należy odesłać na adres: Bohaterów II wojny światowej 29 Golina 62-590
  4. Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, ponoszą odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu, chyba że Sprzedawca nie poinformował Konsumenta lub podmiotu, o którym mowa w § 10 Regulaminu, o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy oraz nie udostępnił im wzoru formularza odstąpienia od umowy. W celu oceny charakteru, cech i funkcjonowania Produktów, Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, powinni obchodzić się z Produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mogliby to zrobić w sklepie stacjonarnym.
  5. Z zastrzeżeniem pkt 6 oraz 8, Sprzedawca zwraca wartość Produktu wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, chyba że Konsument lub podmiot wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się z żadnymi kosztami. Zwrot nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni od momentu otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
  6. Jeżeli Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, wybrali sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu im poniesionych przez nich dodatkowych kosztów.
  7. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta lub podmiotu, o którym mowa w § 10 Regulaminu, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  8. Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, odstępujący od Umowy Sprzedaży, ponoszą jedynie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.
  9. Termin 14-dniowy, w którym Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, może odstąpić od umowy, liczy się:
    • dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt i jest zobowiązany do przeniesienia jego własności – od dnia, w którym Konsument lub podmiot (lub osoba trzecia wskazana przez nich, inna niż przewoźnik) objął Produkt w posiadanie,
    • dla umowy, która obejmuje wiele Produktów dostarczanych osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, jego partii lub części,
    • dla umowy o regularnym dostarczaniu Produktu przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów,
    • dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
  10. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub podmiotowi, o którym mowa w § 10 Regulaminu, w przypadku Umowy Sprzedaży dotyczącej:
    • towarów nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji Konsumenta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
    • towarów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub higienę, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
    • towarów, które ze względu na swój charakter stają się nierozłącznie połączone z innymi rzeczami po dostarczeniu,
    • usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości,
    • towarów ulegających szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin przydatności do użycia.
  11. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy jej zobowiązań w terminie ściśle określonym.
§9
RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH
  1. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
    • zawieranie Umów Sprzedaży Produktu,
    • prowadzenie Konta w Sklepie,
  2. Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
  3. Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.
§10
WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
  1. Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w § 11 pkt 1 Regulaminu przez Usługodawcę może być nieodpłatne.
    • Okres, na jaki umowa zostaje zawarta:
    • Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie jest zawierana na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia lub zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę.
    • Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie jest zawierana na czas nieoznaczony. Zawarcie umowy następuje w chwili wysłania przez Usługobiorcę uzupełnionego Formularza Rejestracji.
    • Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Newslettera jest zawierana na czas nieoznaczony.
    • Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca, obejmują:
    • Komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu.
    • Dostęp do poczty elektronicznej.
    • Przeglądarka internetowa.
    • Włączenie w przeglądarce internetowej obsługi plików Cookies oraz JavaScript.
  2. Usługobiorca zobowiązany jest korzystać ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
  3. Usługobiorca zobowiązany jest wprowadzać dane zgodne ze stanem faktycznym.
  4. Usługobiorca jest zobowiązany do niedostarczania treści o charakterze bezprawnym.
§11
REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH
  1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: support@7k7studio.com. W powyższej wiadomości e-mail należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
  2. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.
  3. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.
§12
WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
  1. Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:
    • Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym (np. prowadzenie Konta, Newsletter) może być wypowiedziana.
    • Usługobiorca ma prawo wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez konieczności podawania przyczyn, przesyłając stosowne oświadczenie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: support@7k7studio.com lub usuwając swoje Konto.
    • Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym w przypadku naruszenia Regulaminu przez Usługobiorcę, w szczególności w przypadku dostarczania treści o charakterze bezprawnym po wcześniejszym bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania naruszeń, z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim przypadku wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia).
    • Wypowiedzenie umowy prowadzi do zakończenia stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.
  2. Usługodawca i Usługobiorca mogą zgodnie z porozumieniem stron rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w dowolnym momencie.
§13
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  1. Sporów dotyczących umowy sprzedaży produktów w sklepie rozstrzyga sąd właściwy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  2. Umowa sprzedaży produktów w sklepie podlega prawu polskiemu i jest zawierana w języku polskim.
  3. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 nr 133 poz. 833) o ochronie danych osobowych, informujemy, że dane osobowe Klientów są przechowywane w zbiorze danych naszej firmy. Dane osobowe są zbierane wyłącznie w celach związanych z realizacją statutowej działalności gospodarczej firmy oraz prowadzeniem akcji promocyjnych i reklamowych, z zachowaniem wymogów zabezpieczenia danych określonych w przepisach o ochronie danych osobowych.
  4. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień niniejszego regulaminu w szczególnie uzasadnionych przypadkach, takich jak:
    • a) dostosowanie ich do obowiązujących przepisów prawa,
    • b) eliminacja ewentualnych postanowień mogących naruszać interesy Klientów,
    • c) zmiana lub rozszerzenie oferty świadczonych przez Sklep usług i towarów,
    • d) zmiana profilu działalności gospodarczej.
  5. Zmiany, o których mowa w ust. 4, nie wpływają na Klientów, którzy złożyli zamówienie przed wprowadzeniem zmian w niniejszym regulaminie, chyba że zmiany wynikają z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. O każdej zmianie regulaminu Klient zostanie powiadomiony na adres e-mailowy podany przy składaniu zamówienia.
  6. W przypadku wprowadzenia zmian w Regulaminie, Sklep poinformuje o tym niezwłocznie Klientów poprzez opublikowanie jednolitego tekstu Regulaminu na stronie nastoletnibiznes.pl oraz przesłanie powiadomienia na adres poczty elektronicznej, podany przez Klienta. Klienci zarejestrowani będą musieli zaakceptować zmiany, aby nadal korzystać z usług Sklepu.
  7. Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania na stronie internetowej Sklepu.
  8. W przypadku zmiany lub unieważnienia któregokolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu na mocy prawomocnego orzeczenia sądu, pozostałe postanowienia pozostają w mocy i obowiązują strony umowy.

Umowy zawierane za pośrednictwem Sklepu internetowego są sporządzane w języku polskim. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie z ważnych powodów, takich jak zmiany przepisów prawa, sposobów płatności i dostawy.

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o prawach konsumenta oraz ustawy o ochronie danych osobowych.

Regulamin wchodzi w życie z dniem 26.09.2023.

Dziękujemy za skorzystanie z usług Sklepu internetowego 7k7studio.com Życzymy udanych zakupów i satysfakcji z wybranych produktów!

Scroll to Top
NastoletniBiznes.pl